براساس بخشنامه 710/55-22/8/89 مدرک تحصیلی جدید کارکنان یا باید با رشته تحصیلی قبلی مرتبط باشد و یا در صورت تمایل خود کارمند با تغییر پست یا رشته مورد تدریس ایشان، نسبت به اعمال مدرک اقدام نمود.
ضمنا براساس بخشنامه شماره وزارت متبوع از زمان اخذ مدرک کمتر از یکشال گذشته باشد از تاریخ اخذ و در غیر اینصورت(بیشتر از یکسال از زمان اخذ مدرک گذشته باشد) تاریخ ثبت در دبیرخانه ملاک عمل خواهد بود.
روند کار:
1- ارائه اصل گواهینامه فراغت از تحصیل یا گواهینامه موقت عکسدار(گواهی مورد قبول نیست)
2- برابر با اصل نمودن دو نسخه تصویر مدرک مذکور
3- درج شماره و مهر دبیرخانه بر روی یکی از تصاویر و ضبط در پرونده پرسنلی
4- ارسال محرمانه تصویر مدرک تحصیلی به دانشگاه محل اخذ جهت تایید اصالت مدرک تحصیلی ارائه شده
5- اعمال مدرک تحصیلی با رعایت بخشنامه 710/55 پس از اخذ تائیدیه تحصیلی
دانلود بخشنامه710/55